joi, 1 aprilie 2010

Sfarsit-Inceput...

1

"Singur, sunt sigur ca asa mi-a fost scris. Mi-as da toata familia la schimb pentru implinirea unui vis." - Nimeni Altu

Vreau sa ma imbat cu iarba, sa ma sparg in alcool. Sa imi zbor creierii cu un stilou, sa las un bilet de adio cu un pistol. Vrea sa Zbor calare pe o bicicleta si sa inot printre pesti intr-un avion. Vreau sa mestec aer, sa respir fericirea pierduta. Vreau sa traiesc vesnic dar simt ca e moarte in fiecare doza de viata ascunsa. Vreau sa iti admir sarutul si sa iti gust chipul. Vreau sa ma aud zambind din nou, vreau sa simt ca traiesc. Vreau sa uit de toti, sa uit ce doresc. Vreau sa schimb trairile, sa ucid emotiile. Vreau sa retraiesc desenele, vreau sa desenez clipele. Vreau sa fie ieri, vreau tacere. vreau sa zbieri, catre fete efemere. Vreau sa lupt pentru ceva, vreau sa zambesc. Vreau sa privesc toata lumea, fara sa clipesc.
Vreau sa exprim ce simteam, fara sa'mi curga lacrimi. Vreau sa zbor catre ideea dupa care tanjeam, dar n'am aripi.
Mai vreau putin din fiecare, intr'o lume fara de scapare...

"Nimic nu este mai greu decat sa nu te dezamagesti pe tine insuti." - Ludwig Wittgenstein

Post in amintirea trecutului...

1 Response to Sfarsit-Inceput...

18 septembrie 2010 la 11:09

"Vreau sa iti admir sarutul si sa iti gust chipul."
pur si simplu genial :):D

Trimiteți un comentariu