sâmbătă, 13 martie 2010

The End

0
Incerc de fiecare data sa iasa bine. Vreau ca oamenii sa aiba o senzatie frumoasa atunci cand se gandesc la mine. Incerc de cele mai multe ori sa caut inteles anumitor fapte lispsite de ratiune pe care le fac cei din jurul meu tocmai ca sa fie bine. Mereu am avut in faptele mele cele mai pure dorinte de a iesi bine, de a fi in regula, de a ma simti bine impreuna cu prietenii mei.
Incepe sa imi iasa acest lucru din ce in ce mai rar, incep sa am din ce in ce mai multe conflicte cu odata-prietenii mei si chiar cu familia mea. Am obosit sa ma tot zbat. E mult prea greu. Vreau sa ma retrag. Ma veti considera las, dar vreau sa iau viata asa cum este...nu o sa mai incerc sa schimb nimic, am obosit. Nu vreau sa mai lupt, sau am uitat. Sunt obosit, am alergat, ultima tura tocmai s-a terminat. Nimic bun nu va fi dupa linia de finish, dar voi invata sa ma impac cu aceasta idee.
Cand toata lumea traieste in aparenta, eu de ce sa fiu profund? Totul e mai bun in aparenta decat in interior...voi invata sa inot la suprafata, nu mai vreau sa ma scufund, nu mai vreau sa vad adevarul dincolo de perdelele tulburi are minciunii.
Si adevarul e relativ. Voi accepta superficialitatea, la fel si minciuna. Le voi transforma in adevarul meu. Eu ma las batut. Nu sunt mandru de mine,imi e jena sa ma uit in oglinda.
Eu am terminat...

No Response to "The End"

Trimiteți un comentariu