joi, 4 martie 2010

Idei spuse doar o data

1

Daca ar fi sa privesc fata perfecta, cu siguranta as vedea-o cu ochii verzi.
Daca ar fi sa ma gandesc la o melodie de care nu m'as plictisi aceea ar fi "You're beautiful" a lui James Blunt.
Daca m-as gandi la momentul preferat al zilei, cu siguranta ar fi noaptea.
Bautura racoritoare preferata ar fi Pepsi.
Mancarea preferata ar fi un simplu hamburger.
Telefonul preferat ar fi ala fix.(n-am avut in viata mea unul, si tare mi-am dorit) :))
Prietenii perfecti sunt cei pe care ii am acum. -in primul rand de la T4A si dupaia de la I.H.
O carte buna ar fi "Tot ce stiu barbatii despre femei" scrisa cu atata truda de Knott Mutch.
Un film bun ar fi o drama buna.
Un serial tv bun ar fi "Two and a half men" sau poate "Californication".
Cerealele cele mai bune ar fi Cookie Crisp.
Floarea ideala ar fi laleaua.
Starea cea mai arzatoare ar fi cea de implicare.
Nici de speranta nu am sa uit.
Iubirea s-ar grabi sa fie scrisa prima la lista de sentimente pure.
Trupa VeritaSaga mi-a ridicat moralul de atatea ori.
Cu Training4Action pot sa zic ca am renascut.
Arta teatrului m-a facut sa apreciez mai bine valorile reale.
Oamenii straini m-au ajutat sa ma cunosc mai bine.
Oamenii apropiati mi-au oferit confortul necesar.
Calculatorul m-a incatusat in aparenta. Atunci cand s-a stricat, m-am simtit eliberat.
Blogul mi-a alinat singuratatea.
Proiectul la care lucrez mi-a dat un motiv de a merge mai departe.
Profesorii de la liceu imi dau zilnic motive sa nu devin profesor.
Copiii mici si plangaciosi imi dau motive sa folosesc cat mai des prezervativ.
Aceasta seara imi da motive... sa ma simt viu!

1 Response to Idei spuse doar o data

5 martie 2010 la 15:56

*"O carte buna ar fi "Tot ce stiu barbatii despre femei" scrisa cu atata truda de Knott Mutch."
Am vorbit serios atunci cand ti-am dat cartea, indiferent de imprejurari:p

*"Cerealele cele mai bune ar fi Cookie Crisp."
I just can`t get enough of it.

*"Blogul mi-a alinat singuratatea."
You are welcome my dear>:D< Sunt fericita ca totusi ne leaga destule lucruri.

*"Copiii mici si plangaciosi imi dau motive sa folosesc cat mai des prezervativ."
Pur si simplu geniala =))

*"Daca m-as gandi la momentul preferat al zilei, cu siguranta ar fi noaptea."
Corect...noaptea este...perfecta"

Trimiteți un comentariu