sâmbătă, 3 iulie 2010

Post simplu

2

Traiesc. [mananc gogosi]. Ma da' la propriu nu la figurat.sunt bune.[o laud pe mama].tastele sunt pline de ulei.[de la gogosi, va dati seama].e mult ulei pe aici.daca mi-as aprinde o tigara si as arunca chibritul langa mn as lua foc.[din cauza uleiului provenit de la gogosi care este peste tot acum]Va'ti prins?Nu, nu trebuie sa'mi raspundeti.
E 13:42 si eu mananc gogosi. In 18 min trb sa plec sa ma vad cu ea. O sa intarzii? nu!in loc sa ma grabesc...stau si mananc gogosi. si mai fac ceva. imi imaginez ceva defapt.ma vad cum alerg pe la metrou la unirii.sa nu intarzii. dar n-o s-o fac.nu?
SI acum gata. urati'mi pofta buna. eu mananc gogosi.

btw: da, e un post simplu. Presupun ca am obosit de atata filozofie, de cautat intelesuri ascunse in propozitii simple.Va puteti impaca cu ideea, sau va puteti lua in pula mea o viata, nu mai consumati timpul citindu'mi aberatiile de pe blog.

2 Response to Post simplu

16 septembrie 2010 la 11:55

tare :))

11 decembrie 2011 la 01:21

:)) esti nebun tinere!..cati ani ai?

Trimiteți un comentariu