sâmbătă, 27 februarie 2010

Afara ploua...

0


Afara ploua. Imi simt sufletul de gheata si afara ploua.
Afara ploua. Respiratia mi-e amintirea clipei ce-a trecut si ploua.
Afara ploua. Umbre se nasc din ganduri pierdute cand afara ploua.
Afara ploua. Sentimentele imi ard pielea desi afara ploua.
Afara ploua. Ma ascund, dar picaturile imi incatuseaza trupul caci afara ploua.
Afara ploua. Incep sa-mi spal gandurile afara, caci afara ploua.
Afara ploua. Lacrimi imi cad din ochi dar nu le observ, pentru ca afara ploua.
Afara ploua. Ma plimb printre picaturi si incep sa valsez cu ele, caci afara ploua.
Afara ploua. Trupul imi este gadilat de bucati slefuite de apa cand afara ploua.
Afara ploua. Parul mi se lipeste de fata incercand sa se incalzeasca cand afara ploua
Afara nu mai ploua. Pe nimeni nu vad ca misca, dar singuratatea ma pisca.

No Response to "Afara ploua..."

Trimiteți un comentariu