vineri, 19 februarie 2010

I am looking for...

1

"Caut o noua casa sufletului meu.
Casa din mine o stric, si o repar mereu.
Ii caut o casa unde sa pluteasca de fericire
Sa fie vrajit, sau imbatat de iubire."

Acestea sunt niste randuri scrie de mine in urma cu aproximativ un an. Mi-am amintit in seara asta doua dintre versuri si am zis sa caut si continuarea.
Nu stiu ce m-a facut sa imi aduc aminte de aceste versuri dupa atata timp trecut. Nu stiu ce m-a facut sa imi aduc aminte de ele acum, cand as putea spune ca viata mea este putin mai echilibrata decat a fost vreodata. De altfel nu stiu nici de ce am ales sa impartasesc cu voi aceste ganduri ascunse carora le dadeam forma in noptile tarzii ale anului trecut. Banuiesc totusi ca pentru asta mi-am facut blog, nu?
Si acum as dori sa revin la problema initiala. Aceste versuri m-au pus putin pe ganduri, au adus niste indoieli noi in gandirea mea. (De parca nu aveam destule)
Desi am zis ca viata mea este putin mai echilibrata decat a fost vreoodata, problema din acele versuri exista si astazi. Desigur ca sunt mai fericit. Desigur ca ma simt mai implinit. Desigur ca am avut parte de niste trairi, de niste emotii la care doar visam. Dar toate aceste lucruri dureaza prea putin. Fac eu cum fac si aceste lucruri dispar la un moment dat din viata mea.(Cum spuneam:"Casa din mine o stric, si o repar mereu.") Apar mai tarziu inapoi, ce-i drept, dar mi-as dori o oarecare continuitate.
Se poate? Daca stiti pe cineva care tine contabilitatea lucrurilor bune ce se intampla in lumea asta ii spuneti, va rog, sa imi lase si mie o portie mai mare?

1 Response to I am looking for...

16 septembrie 2010 la 11:30

"Sa fie vrajit sau imbatat de iubire"
frumos spus :X

Trimiteți un comentariu