luni, 15 februarie 2010

Timpul zboara

0

Timpul trece repede atunci cand esti fericit.Timpul alearga. Timpul fuge. Parca imi face in ciuda, caci se scurge rapid in momentele cheie si lasa in urma amintiri alb-negre.

Desigur ca amintirile sunt frumoase. Dar nu pot trai doar cu ele, pot sa traiesc doar in compania prezentului .Dar cum as putea fi fericit cand prezentul zboara atunci cand il traiesc din plin,cand este frumos, dar isi pierde aripile in momentele grele, facandu-ma sa cred ca secundele sunt ore?

Astazi am avut parte de ambele experiente. Timpul a dat rapid din aripi in ora cat am stat alaturi de iubita mea. O ora in care minutele si-au batut joc de mine, fugind si lasandu-ma singur la Romana. Apoi orele au inceput sa treaca din ce in ce mai greu, asemeni unui drog cu efect intarziat.

Imi spuneai astazi ca e relativ de bine ca timpul trece repede, asta insemnand ca ne-am simtit bine. Si imi mai spuneai ca timpul trece greu doar atunci cand esti plictisit, cand nu ai ce face. Atunci promite-mi ca la urmatorul date ne vom plictisi impreuna si timpul va trece greu, caci vreau sa stau o ora alaturi de tine si sa simt ca au trecut zece...

No Response to "Timpul zboara"

Trimiteți un comentariu