sâmbătă, 20 februarie 2010

Crevetei?!?

2

Am invatat multe azi. Intr-o sesiune de training care a inceput la ora 9:30 si s-a terminat la ora 22:00, s-au intamplat multe. Nu o sa va plictisesc acum cu chestiile pe care le-am facut acolo. Insa stateam si ma gandeam in drum spre casa, intr-un taxi condus de un sofer trecut de mult de prima si a doua tinerete, la prietenii noi pe care am avut norocul sa mi-i fac prin intermediul acestor traininguri.
Si mi-am dat seama de un lucru. Notiunea de prieten bun, de prieten apropiat este o notiune destul de abstracta, care lasa locul la intepretari. Mi-am dat seama ca un prieten bun nu iti este cineva pe care il cunosti din copilarie, nu iti este cineva langa care ai crescut sau langa care ai descoperit nu stiu ce lucruri. Un prieten bun iti este acea persoana pe care in momentul in care te duci sa te intalnesti cu ea, te foiesti in metrou de nerabdare sa o vezi cat mai repede. Un prieten bun il recunosti dupa zambetul larg ce ti se formeaza pe buze atunci cand il revezi. Un prieten bun il poti masura in rapiditatea cu care trece timpul atunci cand esti in preajma lui. Un prieten bun iti poate fi o persoana pe care ai cunoscut-o cu o saptamana in urma, dar alaturi de care iti doresti sa iti traiesti intreaga viata.
Prietenii mei cei mai buni sunt cei langa care am dormit in johannesburg, desi nu ne cunosteam. Sunt cei langa care mi-am amanetat somnul din noapte, primind in schimb multe experiente grozave. "Colectionez" pentru ei niste sentimente care oricat as incerca, nu pot fi puse in valoare de niste simple cuvinte.
M-ati facut sa urasc timpul, caci trece atat de rapid cand sunt cu voi...

2 Response to Crevetei?!?

21 februarie 2010 la 06:01

imi pare rau ca n-am fost acolo cu voi.

21 februarie 2010 la 12:02

e in ordine, cu siguranta vor mai fi multe alte ocazii! :*

Trimiteți un comentariu