sâmbătă, 13 februarie 2010

Un about me necesar

1

Iubita mea m-a rugat sa ma descriu in cateva cuvinte. La acest lucru nu ma pricep foarte bine, asa ca am intrebat-o daca pot sa copiez o descriere personala pe care am folosit-o la un formular pentru un proiect la care am participat amandoi. Citindu-mi acea autocaracterizare, mi-a dat minunata ideea de a o posta si aici. Pe aceasta cale vreau sa ii multumesc, ea fiind si persoana care m-a inspirat sa imi fac propriul blog.

"Niciodata nu m-am priceput foarte bine la autocaracterizari. Probabil ca ofera persoanei cu care vorbesc multe informatii “pe tava”, informatii pe care le-ar putea obtine tragand concluzii din comportamentul meu, din modul meu de a fi. Imi place sa cred ca viitorul nu imi este aranjat dinainte, ma gandesc la viitor mai mult ca la o suma a tuturor alegerilor pe care le fac. Cred in schimbare, probabil cel mai natural lucru dupa a te naste si a muri. Schimbarile ma fac sa nu intru intr’un ritm monoton, schimbarile si alegerile propii fiind lucrurile care ne deosebesc pe noi, oamenii, de niste simple calculatoare.Imi plac lucrurile simple, nu am nevoie de multe ca sa ma consider fericit.
Cred in a doua sansa pentru fiecare, la fel cum cred ca fiecare om isi are un anumit loc rezervat pe Pamant."

1 Response to Un about me necesar

13 februarie 2010 la 14:42

ooook ma simt flatata? e putin spus :))

Trimiteți un comentariu