sâmbătă, 13 februarie 2010

Inceputul e greu

0

Acest blog a luat nastere pe moment, fara instiintare, exact ca reactiile alergice. Nu stiu ce o sa scriu in el, nici pentru cat timp o voi face...

Acum ma gandeam sa scriu ceea ce stiu, insa imi dau seama ca nu stiu prea multe.Stiu insa ca ceea ce conteaza este captiv in prezent, trecutul fiind ca un album foto invechit, iar viitorul ca promisiunea unei persoane dragi in momentul in care te paraseste, ca se va intoarce candva. Nu poti fi sigur de viitor.

M-am gandit la eventualele beneficii pe care le-as putea avea de pe urma acestui blog, iar in minte mi-a rasarit doar unul. Am incercat sa privesc acest blog ca pe o modalitate de a-mi descarca nervii, de a ma detasa de probleme. Am incercat sa-l privesc asemeni unui sac de box in care arunci furios lovituri, ori asemeni unui lac intins in care arunci de nebun pietricele.

Cu totii simtim cateodata nevoia sa aruncam cate ceva... eu am ales sa arunc cuvinte.

No Response to "Inceputul e greu"

Trimiteți un comentariu